1 december

Allmänt 2010-12-01 07:30:45

Bilden: Är hämtad härifrån där man kan beställa hem superfina fototapeter. Min favorit är Zebran, dels för att jag är besatt av svart- och vitt och dels för att jag älskar djur, framför allt hästbesläktade sådana.

MY GOD, vad tiden har gått fort. Helt plötsligt har vi slungats in i årets sista månad och det känns som om jag har tappat mig själv lite på vägen, som om alla bitar inte har hängt med i den ruskiga farten. Men bitarna kommer nog tillbaks så småningom, de har bara färdats lite långsammare.

I dag kommer min kofta med gigantiska axelvaddar och silverutsmyckning på axlarna som jag fick i julas till användning. För er som har hängt med länge vet att den användes flitigt i början av året när jag skuttade gatorna fram som nybliven 18-åring. Nu har det snart gått ett helt år och koftan har fått hänga i garderoben under hela den tiden. Det blir det ändring på, start från i dag.

Nu ska jag packa ner min kamera, ta ett beslut om jag behöver långkalsonger under byxorna eller inte (termometern säger att det är -8 grader ute) och måla läpparna lätt röda.

Vi hörs.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0