Adrenalinstinnad

Moi 2010-12-14 00:17:34
I KVÄLL HÄNDER DET, då spelas state finals i amerikansk fotboll här i Arizona. Det beräknas vara ungefär 14000 personer i publiken i samma stadion som NFL spelar sina matcher i  (observera att detta är en high school-match) och jag är snortaggad! Det kommer bli ett sådant jädrans tryck! Woho!
Om ni skulle vara intresserade av att se min bror och hans lag spela i kväll så kan ni gå in här.  Som jag har förstått det kommer matchen visas live där. Min brorsa är nummer 35.
Matchen börjar klockan åtta Arizona-tid vilket innebär att den är fyra på morgonen i Sverige. Hehe. Ja, så om ni, mot förmodan skulle vara vakna runt den tiden så är det bara att surfa in på sidan och roa er med att titta på unga män i tighta byxor och breda axlar rusa runt på planen för att tackla ner varandra. Det är mycket underhållande kan jag säga!
Isaac och grabbar från hans lag i Sverige. Isaac är nummer 7 och var kapten för Special teams.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0