Curly

Outfits 2010-12-25 19:16:48




NU ÄR
jag redo för utgång, inte supernöjd med valet av kläder dock men i dag har jag en sådan där jag-är-ful-äcklig-och-passar-inte-i-någonting-dag vilket gjorde att jag inte kände för att spaca till det. Blev acneskjorta, brunt skärp i midjan och heels med träklack och nitar. Får duga.

Jag är åtminstone väldigt nöjd med mina värmespolar! Tycker håret blev riktigt fint. Vad tycker ni?

Nu ska jag måla naglarna och sedan bege mig in mot stan. Har inte bestämt om jag ska ta bilen eller inte, vore så fasligt skönt att slippa stå ute och frysa faktiskt... hmm. Måste fundera på det där. Aja, vi hörs senare! Ha en sådan trevlig kväll!

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0