Do what you got to do

Moi 2010-12-08 19:42:42
DET ÄR med sorg i hjärtat som jag måste avblåsa kvällens planer att besöka invigningen av Christopher Makos utställning Lady Warhol på Fotografiska då jag har alldeles för mycket skolarbete att göra innan veckans slut. Usch vad tråkigt att skolarbetet ska förhindra något sådant. Men, så är det.

Jag kan åtminstone glädja mig med att samhällsprovet var otroligt enkelt och efter måndag nästa vecka har jag inget mer skolarbete som ska göras det här året! Lovely.

Därför känner jag att jag bara skulle vilja sätta fart och plöja igenom allting nu så det blir gjort. Avskyr tanken på att jag skulle behöva ha någonting överhuvudtaget att göra på lovet. Det är faktiskt värt det!

Så, nu ska jag vila min hjärna från allt filosoferande kring kunskapsteori och analyserande av Brott och Straff under en liten tupplur innan jag sätter igång med essäskrivandet.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0