Each day gets better

Moi 2010-12-09 18:42:02



KITCHIG BRUD sitter med sin kopp med svart brygg kaffe som hon nyligen skuttade ner till Non solo bar och köpte för att orka tanka över all filosofi i huvudet. Efteråt placerade hon sig åter i soffan men den här gånge, kaffepimplandes och hetsskrivandes innan hon kom på att "JOHN LEGEND! Måste lyssna på honom!". Kastade sig därför upp från soffan, satte igång musikspelaren och satte igång musiken från itunes (hennes familj är sådär high-tec att de spelar musik via deras airport). Nea har alltid varit tokig i John Legend men insåg nu att han, seriöst, har den mest optimala förspelsmusiken. Oh ja, alldeles mysig blir man. Dessutom tycker hon att det är den bästa musiken att plugga filosofi till, det är alldeles smooth och allt blir så himlans lätt. John Legend är bäst helt enkelt.

Och ja, det är fett kewl att skriva om sig själv i tredje person eller hur? Lalalalallalalaaaa

Nej, men hörrni, nu börjar jag bli allt lite väl knasig i huvudet. Känner redan nu att det här inlägget skulle kunna spåra till max (spårat har det redan gjort) men jag ska lägga band på mig, ni får se min absoluta knasbollsida någon annan gång. Kan kanske till och med visa min och Vilmas mest konstiga favoritgrej vi gör lite då och då. Ibland tror jag att vi skulle platsa bättre på dagis än på gymnasiet.

Åter till pluggandet!

Pussish!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0