effektivitet

Allmänt 2010-12-01 20:43:57
HEJ HEJ! Eftermiddagen blev lite annorlunda än planerat. Jag fastnade hemma hos min syssling och skippade teatern för att ta den imorgon istället. Sedan åt jag middag ute med pappa och beslutade mig för att hoppa över festen på Humana Second Hand och istället åka med pappa till IKEA för att hetsinhandla lite nödvändigheter en timme innan stängning. Det blev två taklampor, en golvlampa, två överkast, nytt sängklädsset, en sänglampa, glödlampor och vita lådor.

Vilken shoppingdag i dag! Underbart!

Nu ska jag hjälpa pappa att sätta upp lite lampor och sen dimpa ner i säng. Bristen på sömn från i går natt har satt sina spår.

Puss

ps. imorgon ska jag visa en fin liten inbjudan som kommit med posten.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0