Fynd, skådespel och välgörenhet

Allmänt 2010-12-01 13:36:15


HAR SVÄNGT förbi hemma en kortis innan jag ska ut på stan igen för att träffa min kära syssling. Efter att jag fyllt i alla utvärderingar i skolan som aldrig tycktes ta slut traskade jag till Myrorna där jag fyndade en fin stickad tröja och en übertransparant blus med fina silverdetaljer. Lycka.

Begav mig sedan till H&M för att köpa lite basicgrejer, ni vet, trosor, strumpor, strumpbyxor och sån't. Blev ett par stickade tights också. Kunde inte låta bli.

Blev Amnesty-medlem i farten också. Kände att det passade bra en dag som denna (det är ju internationella AIDS-dagen. Att killen som frågade mig var bland det sötaste jag sett kan faktiskt också ha lite med saken att göra, men bara lite, hehe).

Klockan 16.00 är det teater som gäller. Några av mina finaste klasskamrater sätter upp pjäsen Törst i skolan och i kväll fest på Humana Second Hand där mina vänner i MILK Collective ska spela.

Men nu måste jag slänga ihop en proteindrink innan jag beger mig ut i kylan igen. Bråttom!

Puss




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0