God morgon

Moi 2010-12-25 12:35:44

Vaknade upp klockan 10 med Jane Eyre bredvid mig i sängen, jag måste ha glömt lägga den på soffbordet innan jag somnade i går. Jag är dock förundrad över hur den har lyckats ligga kvar på sängkanten hela natten för mina kuddar verkar ha blivit omkringkastade av mig i natt. Underligt.


Efter frukosten kom jag på att jag totalt hade glömt bort att öppna julklappen jag fick av pappa för några dagar sedan. I den låg ett års medlemskap på Fotografiska och även ett fint presentkort på 395 kronor, så himla fint. Tack pappa!


Tänkte att när jag ändå hade stoppat in extrabatteriet i kameran kunde jag lika gärna visa er Rhodin tavlan nummer 2 som jag har i mitt rum. Här är den och jag gillar den skarpt.


Det här är det stökiga hörnet av mitt rum. Överfyllt, orordnat, fult och bara allmänt irriterande. Jag har inte tagit mig tid att ordna upp den där hörnan men nu får det faktiskt vara nog. Ska bli så skönt att bara få ägna mig åt att kasta och omstrukturera saker den närmaste timmen!

Lägger upp resultatet när jag är färdig.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0