Guten morgen!

Moi 2010-12-21 07:47:07
JA, SNÖ i all ära men det är tämligen trist när det blir kaos på flygplatserna och alla flygen blir inställda. Det är precis vad som har hänt mig och mamma. Vi kommer inte iväg till London över jul som jag har längtat till så fasligt mycket, utan vi får stanna hemma över julhelgen och hoppas på att vädret blir bättre till den 27e istället.

Det är supertrist men ingen anledning att bli upprörd över egentligen, vädret är som det är och vi kommer komma iväg någon gång. Det är det viktigaste, även om det hade varit underbart att vara där under juldagarna.

Problemet är nu vad vi ska hitta på den 24e. Vi har ingenting planerat överhuvudtaget. En idé är att ta in på Grand Hotel och tröstshoppa något riktigt fint på NK, en annan är strunta i Grand Hotel och bara tröstshoppa på NK för att sedan ligga och kolla på massor av filmer på kvällen och en tredje är att bara ligga hemma med lussebullar, scones, te och annat gott för att kolla på mysiga filmer hela dagen.

Ja, vem vet vad vi hittar på.

Men i dag ska jag i alla fall på Södra Latins julavslutning, den absolut sista julavslutning för mig på Södra någonsin. Det är ganska sentimentalt men det blir fint. Det är alltid alltid alltid fint. Jag är så stolt över att gå på en skola med så fasligt många talanger, det är fantastiskt.

Sedan kanske det blir julbak med gamla vänner och julöl med mitt fina gäng <3.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0