hej

Moi 2010-12-03 17:00:33
ÄR PÅ SPRÅNG till dansen. Kom precis hem, har bytt om och sitter nu och trycker i mig en, ovanligt nog, osmaklig gröt, det är inte så gott att stoppa i tre matskeder proteinpulver tydligen, men ner i magen ska den i alla fall! Annars blir det inga muskler av träningen. Måste försöka hinna kolla igenom klippet jag filmade av koreografin från förra gången (eftersom jag inte har gjort den måste jag gå igenom lite så jag plockar upp den snabbare i kväll). Jag insåg tidigare i dag att jag dessutom har glömt mina teknikskor hos mamma, så det blir balett i strumplästan i kväll med andra ord... Inte kul för golvet är halt som satan. Men det är bara att gilla läget och göra det bästa av situationen.

Kul inlägg aight? Nej, men vi hörs senare.


Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0