Home sweet home

Moi 2010-12-17 11:10:02
HEJ HEJ, nu är jag hemma igen från en mycket smidigare resa än sist. Den här gången hade jag bara en entimmesförsening från Phoenix men piloten speedade på och flög in en halvtimme så jag hann med mitt plan från Chicago.

Direkt när jag kom hem hoppade jag i duschen, skrubbade hela kroppen noggrannt, rakade bort hår som jag inte vill ha kvar, masserade in hårinpackning i håret och smörjde in mig ordentligt med världens mest fantastiska body lotion från Laura Mercier, tvättade ansiktet och borstade tänderna i typ fem minuter. Nu känner jag mig som en ny människa, superskönt!

I dag ska jag passa på att svara på lite jobbmail, svänga förbi pappa och hämta de nödvändigaste sakerna (får hämta resten imorgon), gå till skolan för att ha filosofi, åka hem till Vilma för att hämta tyllkjol och lite andra grejer, helst hinna köpa en wonderbra, åka hem, fixa iordning mig och sedan gå på party.

Erik och Elin i min klass har julfest i kväll. Temat är Sinners and saints, jag kör på det oskyldiga och blir något snö-ängel-julkula-inspirerat. Fluffigt, vitt, glittrigt med julsockor och änglalockar. Det blir nog finfint det.

Vi hörs senare hörrni.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0