Efter 24 timmar på resande fot

Photos 2010-12-13 15:49:43
HEJ FINA NI, nu är jag i Peoria utanför Phoenix i Arizona. Jag är här och hälsar på min fina lillebror som i dag ska spela state finals i amerikansk fotboll med sitt lag från Cenntenial High School. Anledningen till varför jag inte har kunnat säga något om det här tidigare var för att Isaac inte hade en aning om att jag skulle komma och ville inte riskera att han läste det här, som ni säkert förstår. Nu undrar ni säkert också varför jag inte publicerat något på bloggen tidigare och det beror faktiskt för det första på att jag inte vet hur man gör tidsinställda inlägg här,och för det andra för att det blev galna förseningar när jag skulle flyga hit så jag inte kom fram förrän sent lördag kväll.
Men! Nu har jag tid att sätta mig vid datorn en stund så här får ni ett litet potpurri av bilder från i går. Varsågoda!
Maddie. En av familjens tre katter.
Isaac igår kväll.
Jag har hittat en klocka! Wii. Och ja, det blev Marc Jacobs igen... Nu kan jag seriöst på hans levande reklampelare. Det är nästan lite pinsamt men vad ska man göra när han alltid tycks designa sådant som mitt arma flickhjärta blir hopplöst förälskad i...?
Isaac fick en klocka i födelsedagspresent av Rhonda (hans amerikanska mami) så nu mtachar jag och bror min.
Kirby. Sötaste voffsen.
I går var vi på en julshow (eller Christmas program som de kallar det här i USA) i en megastor kyrka. Det var maxat till tusen.
De hade till och med levande djur på scenen. Allt från hundar till kameler, zebror och elefanter. Amerikaner alltså hehe.
Sedan hade de svävande änglar i taket. Fallet på klänningarna var så fint. Jag blev alldeles hänförd.

Kommentarer
Therese S säger:

Åh, vad härligt! Vad glad jag är för er skull. Fina Isaac, gulliga Kirby, härlig julshow, snygg klockor och en underbar stora syster.

2010-12-13 @ 22:22:41

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0