In times like these

Moi 2010-12-10 23:03:44
IMORGON HÄNDER det. Kommer ladda med ett tidsinställt inlägg som avslöjar allting. Det kommer publiceras någon gång på eftermiddagen, bara s'att ni vet.

Har inte så mycket att säga i dag egentligen förtutom att jag bara känner mig sådär löjligt lättsam mest hela tiden även fast jag exempelvis gjorde historiens sämsta prestation på ett prov någonsin just i dag (i jämförelse med vad jag normalt brukar prestera). Inte ens det gjorde mig nedstämd eller upprörd. Totalt weird. I vanliga fall vänder jag upp och ner på världen för minsta lilla snedsteg ungefär men de senaste dagarna har det varit helt annorlunda. Jag gillar det.

Här får ni en liten spellista som jag har lyssnat flitigt på i dag och som faktiskt brukar komma fram i tider som denna. Man kan säga att den speglar den där fluffiga, mjuka och fina känslan som jag har i själen just nu, det är fint det.

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag kliva upp tidigt.

Puss på er.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0