Ja, tack

Inspiration 2010-12-02 20:42:22


LITE FINA
grejer från nätet. Klänningen är från Modekungen.se och skorna från Chapnlle. Jag har blivit smått förälskad i fluffiga "skokragar", eller vad man ska kalla dem. De får vara i päls, fårskinn eller något annat mjukt. Så fint, så fint. Att bära nitar till gör också ännu bättre. Nitar och fluff på skor = YES! (Får gärna vara lite trä som möter svart läder också).

Apropå nätshopping vill jag passa på att varna er. Handla ALDRIG ALDRIG ALDRIG på vivistyle.se. Jag köpte ett par skor där nyligen, jättefina var de men för det första tog det hundra år innan jag fick skorna. Och sedan när de väl damp ner i min brevlåda hann jag inte ta mer än ett steg innan hela klacken låstnade på ena skon. I över tre veckor nu har jag mailat fram och tillbaka med deras ägare och jag har inte fått tillbaka mina pengar ännu! Deras kundservice är värdelös och människan som äger företaget kan inte ens skriva ordentlig svenska. Otroligt irriterande. Så jag varnar er, gör aldrig det!

Men, till något annat lättsammare så ska jag inviga min nya blus från Myrorna imorgon. Antingen blir det skinnbrallor, snortighta svarta skorts eller haremskostymbyxor till men det får vi se. Ska visa er inbjudan som jag berättade om imorse då också för nu är det alldeles för mörkt för att få några bra bilder.

På morgondagens lista står också, förutom workout, balett/modernt, filosofilektion och plugg, en stanrunda för att hitta någon fin present till Lydia (min halvfaster) som fyllde 18 häromdagen (ja, jag vet att det är ganska så knäppt). Vi ska nämligen besöka hennes familj på glöggfest på lördag och samtidigt hade vi tänkte passa på att fira henne. Det kommer blir trevligt.

Så, vi hörs imorgon.


Puss







Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0