Jag är lite efter ibland sådär

Moi 2010-12-23 23:56:18
RYCKTES HELT plötsligt ur mitt slappande framför The Holiday när jag mindes att jag inte har beställt någon ny studentmössa än! Flög upp ur soffan och kastade mig över datorn med Olivias ord bak i huvudet om att beställningen måste ske innan jul och samtidigt orolig över att beställningsmöjligheten redan skulle vara slut av någon anledning. Men, jag hade inte behövt göra det, allt fungerade som det skulle och jag klickade glatt hem en ny mössa.

Den här gången blev den enkel, mycket, mycket enkel. Skrev enbart mitt namn framme på mössan och Södra Latin bak and that's it. Inga årtal, ingenting om vilken linje jag går (förutom den ametistlila stenen då) eller några andra krusiduller eller onödvändigheter. Det viktigaste för mig är att mina klasskamrater och andra vänner ska kunna skriva inuti mössan, för det är ju faktiskt det som kommer betyda något i framtiden.

Åh, vad jag längtar till studenten... shit.

Nej, nu ska jag sova för imorgon är det faktiskt julafton.

God jul och god natt på er, fina.

Puss


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0