Julrensning

Moi 2010-12-25 16:20:25


Sådär, nu är det minsann lite mer ordning i mina hyllor. Jag blev helt förvånad över hur mycket grejer jag har samlat på mig (fyllde en halv svart sopsäck med saker som skulle slängas). Men nu är det borta i alla fall!


Ställde alla mina böcker i bokstavsordning också, upptäckte dock när jag nästan ställt dit allihopa att jag följt första bokstaven i förnamnet på författarna men orkade inte ändra om så det får vara så. Det viktigaste är ju att de står i bokstavsordning så om det är efter förnamn eller efternamn spelar inte så stor roll egentligen.


Här är en lite bättre bild på nya mössan också. Jag är så nöjd så!

Nu ska jag hoppa i duschen och börja göra iordning mig inför kvällen (ska ut och dansa med Vilma och Palle). Jag ska testa mina nya värmespolar från babyliss också, ni får se resultatet sedan.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0