Nothing but love for you

Moi 2010-12-14 20:47:34
MAMMA SKICKADE mig en länk med den här låten på facebook. Jag blev så himlans glad samtidigt som det fick mig att tänka - de här senaste dagarna har jag verkligen insett hur fasligt mycket jag älskar min familj. Jag har ju alltid vetat det, egentligen, men de senaste dagarna har jag verkligen haft tid att bara känna efter och åh, vad fint det är. Ärligt talat vet jag inte vad jag skulle göra utan er.

I've got nothing but love for you <3.
Och bara för det tänkte jag att jag skulle sprida lite glädje till er alla med lite bilder.
PUSS

(För er som inte har spotify så var låten som mamma länkade Nothing but love av Axwell feat. Errol Reid)

Kommentarer
Therese S säger:

Har du kul lilla gumman? Du passar jättebra i klänningen. Kram och puss!

2010-12-14 @ 21:13:59

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0