Scrubs

Moi 2010-12-02 18:13:29



HAR SPENDERAT eftermiddagen i soffan framför Scrubs (älskade tv-program!). När det kommer till tv-serier är jag en riktig nörd. Det är nog faktiskt dags för mig att skärpa till mig nu och lämna soffslappandet som har pågått de senaste dagarna. Usch usch. Men, det har varit skönt men nu måste det ta slut. Så ja, imorgon ska jag ta arslet ur vagnen (soffan) och sticka till gymmet så fläsket får röra på sig. Sedan ska jag ta itu med pluggandet också, lite hjärngymnastik är nödvändig efter den apati som har fyllt de senaste eftermiddagarna. Jag kan verkligen inte fortsätta såhär!

Hmm, ska nog forma ett litet träningsschema också. Armarna börjar bli lite tunna - i n t e bra. Det är dags för att pumpa lite muskler med andra ord, sweet! Måste plocka upp löpningen igen. Det är så skönt när löpkondisen är i någorlunda form (ja, även fast jag dansar som en tok har jag dålig kondis).

Nu ska jag fortsätta tv-slappandet, sova en stund och sedan plugga lite.

Slänger nog upp ett litet inlägg senare också.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0