Världens bästa känsla

Moi 2010-12-08 22:49:03
ÄR ATT stryka grejer på "att-göra-listan". Titta så mycket kortare den har blivit! Vill dessutom tillägga att jag är bäst! Har pluggat väldigt, väldigt duktigt hela kvällen. Wiii!

Skriva samhällsprov i dag som kommer gå åt pipsvängen, jag vinkar hejdå till mitt MVG där. (gick väldigt bra)
Gå på filosofi-kontra-religion-föreläsning.
Skriva essä på Brott & Straff. (bara slutklämmen kvar)
Läsa Jane Eyre.
Skriva loggbok på Jane Eyre.
Skriva projektarbetsloggbok.
Skriva filosofiprov om Kunskapsteori.
Förebereda mig till lördag.
Hämta och laga mina skor hos mamma. (mamma tar de till skomakaren imorgon, danke!)
Gå på invigning av Lady Warhol på Fotografiska. (intällt av moi)



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0