Vinnarklänningen.

Allmänt 2010-12-22 09:41:21

I SAMBAND med ELLE-galan har tidningen ELLE i samarbete med H&M en tävling där alla kan skicka in en klänningsskiss för att få chansen av en vinst i form av biljetter till galan och sin design uppsydd av H&M. Jag hade tänkt medverka i den här tävlingen men upptäckte alldeles för sent när sista inlämningsdatumet var. Så trist.

 

Vinsten gick till Therese Hedman som går textil i Borås. Här är hennes bidrag:

Den är väldigt fin, söt och lite flickig men ändå kvinnlig. Vad tycker ni?

Jag hade designat något mycket mer klassiskt å andra sidan. Idéen jag hade i huvudet var elegant, feminim och minimalistisk - precis det jag älskar allra mest. Väldigt tråkigt bara att jag påmindes om tävlingen alldeles för sent så jag inte kunde skicka in mitt bidrag.

Men jag får satsa på nästa år helt enkelt och tills dess har jag lovat mig själv att jag ska gå och lära mig skissa! Om jag själv hade ritat min klänningsdesign hade skissen verkligen inte gjort klänningen någon rätt så det ska det bli ändring på!

Skisskurs står med andra ord högt upp på "att-göra-listan"!

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0