White senses

Inspiration 2010-12-02 07:24:39

Bild: Tattoologist.

 

GOD MORGON, sitter i köket och mumsar lite mullbär som frukostefterätt, lyssnar på julmusik och tittar på fina tatueringar. Jag har alltid gillat vita sådana. Det är finfint. Mullbär är dessutom ett fantastiskt litet bär. Superdupergott och fullt med vitaminer - perfekt!

I dag är det faktiskt, apropå ingenting, exakt en månad kvar tills jag fyller 19. Undrar vad jag ska hitta på då? När jag fyllde 18 hade jag och Vilma, som fyller år dagen innan mig, ett gigantiskt party men det tänker jag inte ha igen. Den här gången blir det nog något lugnt eller ingenting alls. Jag fyller ju faktiskt bara 19, det är inte så speciellt (förutom att jag får beställa sotare, wii..)

Ska väl ta och sminka mig lite nu då och sedan bege mig till skolan. Vill dock inte riktigt gå ut i kylan. Jag känner mig lite extra frusen och sådär "vill-bara-stanna-inne-och-mysa-hela-dagen-och-strunta-i-skolan-fast-jag-verkligen-borde-gå"... Jaja. Det är väl bara å göra't.


Puss på er, hoppas ni får en fin dag.

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0