Yesterday

Photos 2010-12-05 09:44:24

Jag började dagen med att se mina fina klasskamrater spela pjäsen Törst av Sarah Kane. De är så duktiga.


Sedan mötte jag upp pappa, åt indiskt och besökte hans väns utställning lite kort. Bredvid galleriet låg Tempel Riddar Ordens samlingslokaler. Häftigt.


På ena sidan av rummet var det bilder på massa demolerade fågelburar och i den andra på naturliga fågelbon. Det var fint.


Därefter var jag på glöggfest men tog inga bilder där tyvärr. Sedan åkte jag till Vilma. Alice kom lite efter mig och satte sig i soffan med sin lilla iphone 4. Alice är inte längre "skate-Alice" utan "jag-älskar-min-iphone-så-mycket-att-jag-inte-kan-lämna-den-en-sekund-Alice" men det lär väl gå över. Gullig är hon i alla fall.


Värdinnan Vilma. Hon var så fin i min nya blus men tyckte att hon kvällen till ära såg ut som en Syrian i ansiktet. Vem vet, det kanske hon gör..?


Stina tyckte det där med iphone var ganska så intressant hon med.


Alice.


Stina. Ljuset var så fint precis här.


Saga kom också.


Hon hade inte ätit middag så hon åt en avokado för att fylla magen lite åtminstone.


Enda bilden på mig från kvällen i min kamera. Jag såg inte så där äcklad/missnöjd ut hela kvällen.


Mot slutet av kvällen tyckte Palle att det var dags att måla Filips naglar.


Palle. Vår bästa bildare.

Det var min lördag. Jag är ledsen att bilderna är så korniga men det var så mörkt. De såg dessutom inte korniga ut i kameran så trodde att inställningarna var bra. Men men. I'm still learning.

I dag är det avslutning med mina elever. Det är sorgligt men ganska så skönt. Nästa söndag blir alltså min första helt lediga söndag men samtidigt är det tråkigt att inte få busa med grabbarna något mer. Jag har ju sagt upp mig till nästa termin också eftersom jag behöver ett mer betalt jobb.

Vi ska i alla fall få en riktig rolig sista dag!

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0