Ms gray

Photos 2011-04-17 20:59:12

JAG HAR varit fruktansvärt dålig på att blogga, anledning? Jag har varit upptagen, förfärligt inspirationslös och orkelös. Men nu är det vår, på riktigt och jag har dessutom lov från skolan vilket bådar gott för kära bloggen.

Bilderna är från i dag när jag satt och slappade i solen utanför familjens renoveringsobjekt medan pappa isolerade väggarna innan jag skulle iväg till jobbet. Hade på mig min nya tröja som jag fick i dag. En söt liten gråblå kofta från COS som någon har lämnat kvar på pappas studio. Det är väldigt synd om personen som har glömt den och inte hämtat den men jag tackar och bockar. Fick även lite andra fina saker. Ska visa det imorgon.

Nu ska jag mysa med en bra film och en kopp te. Tidigt imorgon bitti ska jag bli fin i håret igen så det får inte bli för sent i kväll.

translation:// I have been a terrible blogger lately, reason? I've been busy and mentally exhausted. But, anyway, it's spring now and I am also free from school which means that I'll have energi keep my blog busy! Good, huh?


The pictures are from today when I was relaxing in the sun outside my family's renovation project. I wore my new sweather my dad brought me from work today. It's a grayblue cardigan from COS that somebody left at the studio and never came to pick up. Too bad for her but good for me!

Early tomorrow I'm finally going to the hairdresser so I can't stay up late tonight, but it's fine with me, I love early mornings!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0