Reverse

Moi 2011-04-23 11:45:39

GOD MORGON!
Kom hem vid fem imorse efter en natt på Spy Bar tillsammans med Vilma och Palle. Mina vänner i DJ-kollektivet MILK COLLECTIVE hade ju sin klubb Reverse där. Vi dansade till tunga electro-house beat i det röd- och grönglittrande laserljuset på högtalarna och i DJ-båset tills svetten rann och fötterna värkte. Jag ville aldrig sluta.

När vi väl ändå bestämde oss för att det kanske var bäst att gå hem så var himlen mörkblå, gatorna ljusa och tillräckligt varmt för att vi inte skulle frysa. Jag kunde inte sluta le. Nu, efter lite mer än fem timmars sömn är leendet fortfarande kvar, tröttheten finns inte där och en sprudlande livsglädje som jag inte har upplevt på väldigt länge virvlar livligt inuti mig. Så himla fint.

Ni kan läsa mer om bästa MILK COLLECTIVE här och så tycker jag att ni borde komma och dansa med oss på nästa REVERSE och även lyssna på den här låten. Ha en fin dag! <3



Translation: I spent last night dancing at Spy Bar with two wonderful friends since my other friends in the DJ collective MILK COLLECTIVE had their club there. It. was. epic. Read more about them here and sense the club-feeling here.

LOVE!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0