Slakthuset

Moi 2011-04-03 12:45:15
Igår var jag på öppningen av den nya klubben SLAKTHUSET i Slakthusområdet vid Globen. Det. Var. Phett. Studsade runt som en ultraladdad energiboll hela kvällen. Musiken var grym. Lokalen, OMG, AWESOME! Ni måstemåstemåste gå dit, verkligen!

Jag vet att jag har varit kass på att blogga i en vecka. Torka? Nja, pluggdöden besökte mig och utmanade mig på schack, och jag ska säga er att jag är värdelös på schack. Ni förstår att jag har haft fullt upp alltså?

Här kommer i alla fall lite bilder på en nyligen hemkommen övertaggad brud. Det skulle bli ett litet fint "hej" men det blev något annat...

Det började väl ganska bra.

Glad var jag för jag hade ju mina nya shorts på mig också!

Sedan började konstigheterna lite smått.

Peace.

Golfkeps?

Irresistable and you know it!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0