Ayers rock and silver birds

Moi 2011-02-05 17:20:42



NAGELLACKET heter Red Hot Ayers Rock och är av märket O.P.I (bästa nagellacksmärket enligt mig). Älskar färgen. Rött är ju som sagt accentfärgen i vår och det tycker jag är alldeles strålande för det är ju faktiskt min favoritfärg, förutom svart dåra.

Kluttade, helt spontant, lite på handleden med silverpenna i pluggpausen. Jag vet inte riktigt varför men ibland får man ju sådana där knasiga impulser.

Nu är det dock dags att göra ansiktet fint och sedan hitta något skoj att ha på mig för kvällens aktiviteter. Det blir middag på kära Urban Deli och sedan biomys tillsammans med mor min.


The nailpolish is from O.P.I and called Red Hot Ayers Rock. I love the colour. I am extremly happy for the fact that red is the key colour this spring since it's my favourite colour, except from black then.

I also drawed, completely spontanously, a little on my wrist with a silver pen in my break from studying. I don't really know why, but sometimes you just get those weird impulses, you know.

Anyway, now it's time to do my make up and find something to wear for tonight's acitivities. Mom and I are going to start with dinner at beloved Urban Deli and then go to the movies. A relaxed saturday evening in other words. Just what I need.




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0