Birds

Inspiration 2011-02-11 08:16:11


Bild: Linnea.

 

EN VÄN till mig som jag inte har träffat på evigheter skaffade sig en liten tatuering för ett tag sedan. Hon, liksom jag, är tydligen helt förälskad i fåglar och vi har dessutom haft samma idé när det gäller själva utformandet också! Siluetter av tre flygande fåglar på handleden. Det är himlans fint tycker jag.

Något annat som vi delar förutom kärleken till tatuerade fåglar är att vi är döpta med samma namn! Vi var faktiskt tre Linneor som brukade hänga tillsammans i högstadiet, Nea (jag), Limpan (med fåglarna) och Lilly. Vi tyckte det var alldeles förträffligt komiskt när vi behövde presentera oss tillsammans hehe!

Linnea har dessutom en underbar liten blogg som ni kan läsa här.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0