Dagen

Moi 2011-02-10 22:38:48
  1. Började dagen med engelsklektion där jag satt och njöt av min superbraiga plan som kommer göra att det stora engelskarbetet kommer att gå ihop med mitt tusen-bollar-i-luften-samtidigt-liv.
  2. Chillade galet i två timmar eftersom vi inte hade något eget arbete.
  3. Hade en otrolig intressant samhällskunskapslektion om genus och då framför allt sexhandel. Vi drog över mer än 10 minuter på vår diskussionstid trots att lärar-Johanna hade satt en strikt sluttid (som tur är älskar hon när vi pratar).
  4. Blev under lektion även utsedd till min grupps redaktör i arbetet om att skapa en genusdiskuterande tidning.
  5. Avslutade skoldagen med en hetsig diskussion på religionskunskapen om relationen mellan kristendomen och homosexualitet.
  6. Åkte hem och pluggade psykologi i två timmar inför det kommande provet imorgon eftermiddag.
  7. Stack sedan iväg och dansade modernt med massor av golvteknik i 1,5 h.
  8. Kommit hem och insett, lite smått frustrerad, att jag måste ta med mig dator imorgon så vi kan spela in intervjun vi ska ha med Göran Boll (hihi, ja han heter det på riktigt, väldigt underhållande tycker jag!).
Ja, det var väl min dag i kort. Måste dessutom bara tillägga att jag har blivit ruskigt bra på att plugga igen (åh, jag är så himla bra!). Det är verkligen skönt att det har släppt, pluggkrampen alltså. Det är FETT (som Stina alltid säger)!

Nu, ska jag hoppa i duschen och sedan krypa till kojs. Ni ska även få se en grej imorgon bitti. Baksidan av att vara jag och hålla på med dans.

God natt

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0