Ett antal fula ord

Moi 2011-02-24 16:48:53
MIN KAMERALADDARE har försvunnit spårlöst och alla mina kamerabatterier är döda (gaaaahhh) vilket innebär att min kamera bara ligger på soffbordet, helt oanvändbar och retar mina vill-fota-massvis-nerver. Jag är så bitter. Varför ska den satans laddaren försvinna för?! Det finns bara två platser den KAN vara på men det är den inte! Fattar ingenting.

Det är ju dessutom inte den enda saken i mitt liv som helt har upphört att existera. Det är typ tredje gången inom loppet av en månad som saker mirakulöst bara har försvunnit i tomma intet för mig. Försöker universum straffa mig på något vis? Göra mitt liv lite jävligare än vad det redan är? Jag gillar det inte i alla fall...

Alltså, det jag vill komma fram till med det här bittra, osammanhängande inlägget är helt enkelt att jag:

  1. inte kan plåta, vilket innebär diverse negativa konsekvenser - som att jag inte kan göra mitt skolfotoarbete.
  2. att bloggen kommer förbli tom på bilder av mig vilket är supertrist.
  3. kommer gå runt, bitter, vresig och sur tills jag hittar den där dumma laddaren.
  4. evetnuellt måste lägga pengar på en ny laddare (usch, ryser av tanken...lägga pengar på teknikpryler i onödan är verkligen inte min grej).

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0