Exposed

Outfits 2011-02-26 09:39:44




DETTA BAR
jag i går. Gillar skolflickelooken men gör den lite hårdare med skinnväska och skinnkjol för att inte kännas alltför präktig.

I dag är det plåtning, jobb och kalas som står på schemat. Solen skiner och trots att jag har sovit alldeles för lite känner jag mig spänd, glad och förväntansfull. Gillar't! Nu är det dock dags för mig att packa alla miljoner grejer som jag måste ha med mig och sedan bege mig in till studion.

Puss på er!


I wore this yesterday. First time I had colour since, well, I don't know when... Felt kind of good! Anyway, today's schedule consists of photoshoot, work and then birthday party with pinup theme. Even though I have a major lack of sleep I am excited and happy! Me likey! Well, now it's time to pack all the million things I have to take with me and then it's time to go!

Have a nice saturday sweeties!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0