Give me

Inspiration 2011-02-13 08:13:52



NIKI DRESS från Acnes SS11 kollektion. Jag är helt förtrollad av den knutna ryggen och den röda färgen! Den är, utan tvekan, mitt nya måste-ha-grej på min vårshoppinglista. Egentligen, får hela kollektionen, inklusive skor, tröjor och byxor, mina shopping-cravings att bli helt adrenalinstinnade, och inte på ett hälsosamt vis överhuvudtaget (men, jag undrar, när kan shopping-cravings någonsin vara hälsosamma, egentligen?) men jag gillar det ändå. Det gör mig ännu mer motiverad att jobba tills jag stupar haha! (Jag vet, jag lever ett så hälsosamt liv...).

Men, gå in och ta en titt på deras webshop så kommer ni förmodligen, om ni har liknanade klädsmak som jag, förstå vad jag menar. (Minimalisten Nea jublar hysteriskt inuti mig).


Niki dress from Acne's SS11 collection. I am completely enchanted by the tied back and the red colour! It is, whithout any doubt, the new must-have item on my spring shopping-list. Anyway, while writing I quickly realized how the whole Acne-collection, including shoes, pants and shirts, makes my shopping-cravings go nuts, not in a healthy way at all (although, I wonder, when can shopping cravings ever be healthy, really?) but I kind of like it. It makes me even more motivated to work my ass off haha!

Just take a look at their webshop and you will, hopefully, get what I mean.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0