Oh yes...

Moi 2011-02-25 09:12:40
DET HÄR är nästan bara för pinsamt för att medge hehe.... Eh, jag hittade min laddare, eller hittade och hittade...Den har legat precis framför mig hela tiden, jag har till och med burit runt på den medvetet, saken är bara den att jag inte riktigt har insett att det var rätt laddare... Tjejen med koll, verkligen. Känner mig ganska så korkad just nu. Lite skamsen också.

MEN! Jag kan ladda mina kamerabatterier i alla fall så det är ju bra!


I thought my battery charger for my camera was gone but, embarrassingly enough, I had it right infront of me... I just did not realize it was the right charger so I've been hysterically looking for it the last couple of days, completely in vain. Although I feel extremly dumb right now I can charge my camera batteries, finally! Problems solved! Wihu!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0