Right is rött

Outfits 2011-02-06 09:54:00




RÖTT RÖTT RÖTT. Min passion för den fantastiska färgen blir bara starkare, som ni kanske märker, jag känner mig nästan helt besatt! Jag vill ha rött på allt i accesoar- och sminkväg, allt allt allt! Ojoj. Om jag ska vara ärlig skulle jag helt klart inte banga på en röd klänning heller. Rött is right, right is rött.

Det passar dessutom så fint till min mjölkvita hy. Btw, på bilderna kan ni se frippan jag hade kvällen till ära, vilken har kommit och blivit också den en av mina favoriter. Så himla fint med lite vilt spretig knut och sidbena.


You can't have not noticed my latest hysteria over the colour red? I want to have the colour everywhere! On my nails, lips, hair, shoes, bags and clothes (well, haven't come so far yet but I will!). It is the most gorgeous colour that excist! And, it certainly looks good to my milkwhite skin, doesn't it?

Btw, last night's hairstyle (on the pictures) has also become one of my favourite. To tie up a wild, straggly knot a bit on one side is so elegant but casual on the same time. Love it!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0