Time to change

Moi 2011-02-07 23:28:33
DE SENASTE två veckorna har jag verkligen ätit skit, skit och bara skit (skit i Neas värld innebär alltså bröd, yoghurt, sojamjölk, kaffe, majsmjöl och sån't). Det är dags att ändra det nu. Varken magen, luftvägarna, immunförsvaret eller huvudet mår bra av det. Jag gör mig egentligen bara en stor fet otjänst genom att hålla på så.
Men, antar att det har blivit något knasigt "överslag", sedan jag är "förbjuden" att äta så mycket grejer. Det superstrikta har alltså slagit över åt andra hållet och blivit helt ogenomtänkt. Dock väljer jag att acceptera situationen i stället för att få ångest, och blickar framåt. Från och med nu kan det bara bli bättre!
Med andra ord, är det nya tag som gäller imorgon och i framtiden. Jag ska återigen bli noggrann med att undvika allt sådant jag inte tål. Jag vet att min magkatarr kommer försvinna, mitt immunförsvar kommer bli lika starkt som en oxe och jag kommer fyllas av massor av energi. Och det är ju underbart!
Så, nu är det skrivet. Nu, ska det bli ordning! SKÖNT!


The last two weeks I have been eating badly and I can feel it in my body. My whole system works differently, and it's not in a good way. Therefore, I know promise myself to stay away from everything I'm sensitive to, such as wheat, soyprotein, milkprotein, quorn and meat. I owe myself that. I also look forward to receive the energy I have when I keep my "diet"!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0