1 januari 2011

Moi 2011-01-01 11:57:31
KÄRA, hade alldeles förfärligt bråttom i går när jag kom hem från Arlanda så hann inte sätta mig ner en sekund vid datorn och önska er gott nytt år. Jag är ledsen, men som det gamla ordspråket säger "bättre sent än aldrig!", eller hur?

Här kommer i alla fall ett litet nyårsvykort som mor min, har gjort. Jag önskar er verkligen ett happy fab 2011!

 

Sedan kan jag också tillägga att min bästaste Vilma fyller 19 år i dag! Dagen till ära ska jag försöka mig på att göra clotted cream, pyssla med Vilmis present och gå på "bakis-efter-nyår-födelsedagsfirande" hemma hos V klockan fem.

 

Så, nu måste jag sätta fart till affären! Hörs senare <3.

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0