19 bast

Moi 2011-01-03 00:39:36
I DAG satt Oskar Linnros, tillsammans med två andra män, i samma bar som oss på Urban Deli och de kunde inte sluta stirra på oss, jätteroligt! Stina höll på att smälta genom jorden samtidigit som hennes hjärta hoppade hej vilt där inne i bröstet och kinderna blev alldeles sådär generat röda. Om ni inte förstår det så är Stina lite förälskad i Oskar Linnros och jag tycker det är så himla fint.

Typiskt nog kom vi på alldeles efter de hade gått vad vi borde ha gjort så nu har jag och Stina tagit i hand på att vi aldrig ska låta sådana här speciella tillfällen passera. Livet är alldeles för kort för att inte våga! (word)

Så, nu ska jag hoppa i säng efter att ha tryckt i mig massa nattscones (som jag egentligen inte tål och borde hålla mig borta ifrån), men det var så fasligt gott. Imorgon är det tillbaka till gamla rutiner igen vilket min kropp tackar mig för.

God natt på er så ska ni få lite London-bilder och födelsedagsbilder imorgon.

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0