Absent

Moi 2011-01-12 22:28:34
JAG HAR legat hela natten med frossa, otrolig värk i kroppen och troligtvis feber och inte ens tusentals lager av täcken kunde få mig att sluta frysa. Som tur var hjälpte värktabletterna och jag kunde sova trots att jag vaknade lite då och då när jag behövde fylla på med ett nytt piller.

När jag vaknade, vid halv elva på morgonen efter 15 timmars sömn, hade jag lite feber kvar men det gick över ganska snabbt, istället började min mage svida och det blev bara värre och värre. Så ja, jag har fått tillbaka min magkatarr, eller magsår, eller vad det nu kan vara. Hejdundrans jättekul...

Nu ska jag vila i några dagar, leva på kokt torsk och ris i hopp om att det blir bättre, annars får jag besöka läkaren för om det är magsår så måste jag ha behandling (tror inte att det är det men man vet ju aldrig).

Kan åtminstone glädja mig med att Rebecca på stureplan.se langade upp bilden på mig jag skickade på sin blogg. Hon ville nämligen hylla alla oss redheads genom att lägga upp inlägg med bilder på oss. Ni kan se inlägget här.

Dags att ta en losec och krypa i säng.

Puss

Kommentarer
Therese S säger:

Vad kul att Rebecca la upp din bild. Härligt! Har du skickat länken till din blogg till henne? Redheads have more fun (näst efter blondiner, förstås). ;)

2011-01-13 @ 21:47:30

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0