Something else

Inspiration 2011-01-28 00:26:35
HÄR KOMMER en liten smygtitt på Beckmans sista-års-elever utställning på Nordiska Kompaniet. Kvällen bjöd på drinkar, snittar, smoothies, snygga människor, imponerande kreationer och konstnärliga modekortfilmer. Nu har jag matats med massor av ny inspiration och är mer laddad än någonsin inför den kommande modeveckan! Fick även, under alla sentimentala tal, ett sådant fruktansvärt sug att söka till Beckamans. Det vore ju så fantastiskt att gå där...åh. Men, det är bara att inse att innan jag ens kan drömma om det måste jag lära mig att skissa (vilket jag verkligen inte kan). Fast, å andra sidan, kan jag ju se på det som en liten bagatell vilket borde gå att åtgärda ganska fort. Och då känns det inte alls lika långt borta! Eller, nästan, i alla fall.












För er som är intresserade av att dreggla över alla kreationerna kan ni bara svänga förbi NK de närmaste veckorna och titta eftersom utställningen kommer stå kvar ett tag. Visst är det toppen?!

Nu är det dock sängdags för jag har ton med saker som måste göras imorgon, bland annat skicka in min ansökan till London Contemporary Dance School, eller The Place, som det också kallas. Läskigt!

God natt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0