Blood bank

Moi 2011-01-16 19:20:39
JAG HAR varit på kurs hela förmiddagen, gjorde examination, blev godkänd och fick min licens. Smet iväg därifrån tidigare och åkte till IKEA där jag och pappa inhandlade massa nödvändigheter, nu har lägenheten genast blivit mycket trevligare. IKEA är för bra alltså.

Men, nu är jag riktigt trött och seg. Inspirationslös, kan man nog också kalla det så bjuder på en fin liten låt av Bon Iver så här på kvällen som jag tycker väldigt mycket om. Det finns inte så mycket annat jag kan dela med mig av just förtillfället.

Klockan åtta är det premiär för andra säsongen av Solsidan så då kommer jag sitta fastklistrad framför tvn för det är så himla bra!




Puss på er.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0