Cravings

Outfits 2011-01-25 17:15:45






DRABBADES AV
extrema shoppingcravings under religionslektionen som slutade i att jag hastade iväg till Weekday så fort vi slutade för dagen. Kastade mig över alla kreationer alldeles upprymd över det offantligt låga priserna och plockade på mig högar. Gick sedan därifrån alldeles nöjd och belåten med kärlekarna här ovan och allt för bara 380 pix. Det kallar jag att fynda!

Ser fram emot att bära dem under modeveckan nästa vecka! Underbart!

Jag har dessutom blivit alldeles förskräckligt förälskad i mitt nya program toycamera som ger den här fina analogeffektion på bilderna. Så himla fint tycker jag.

Puss


I felt enormous cravings for shopping during my last lesson of the day and had to basically, run the whole way to Weekday afterwards to still my needs. Satisfied with my purchases I took the sub home and now I am ready for the upcoming Fashion Week here in Stockholm. I can't wait!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0