Dag 2 - Min första kärlek

Moi 2011-01-25 19:00:00
JAG HAR funderat lite på den här och faktiskt haft riktigt svårt att komma på något svar. Men, jag har nog ändå lyckats komma fram till att min första riktiga förälskelse var Jack (Leonardo di Caprio) i Titanic. Jag kanske var 12 år gammal när jag föll handlöst för hans mjuka drag, lena hy, pojkaktiga leende, busiga hår och vackra ögon och mitt unga hjärta slog extra hårt varje gång jag tänkte på honom. Han var så fin.

Jag brukade drömma att jag var Rose så att det var mig han höll om, dansade med, skrattade med och älskade. Jag minns fortfarande hur förtvivlad jag blev varje  morgon jag vaknade och insåg att det inte var på riktigt, att allt faktiskt bara var en dröm. Jag ville ju mer än allt annat bara stanna kvar i hos Jack och aldrig komma tillbaka.

Jag minns det så tydligt.



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0