Det var ju det, ja

Moi 2011-01-13 17:54:19
JAG SKULLE ha spenderat kvällen på Fotografiska, blivit hänförd, berörd och omåttligt inspirerad av Sarah Moons utställning 12345. Jag hade dessutom fått möjligheten att träffa den fantastiska fotografen i egen hög person men nej, istället ligger jag här hemma med mina losec och min flaska mag-tarm-gel (låter avskyvärt äckligt förövrigt) och krigar mot magkatarren. Hade mycket hellre varit på Fotografiska, men det har ni säkert redan förstått.

Jag har åtminstone varit duktig och arbetat med projektarbetet samtidigt som jag har suttit och intensivsjungit till Alicia Keys och John Legend. Lite roligt måste man ju få ha också, faktiskt. Nu ska jag bara skicka in min absolut sista uppgift i ARL (arbetsmiljö och säkerhet) och sedan har jag varit tillräckligt duktig för idag! Tummen upp för det!

Puss


I was suppose to be on Fotografiska tonight to watch Sarah Moon's new exhibition 12345 but instead I lie at home with my ulcer, or whatever it may be, and abrupt back pain that appeared as I was writing this post. What's up with that?! Isn't my tommy enough?

However, luckily I have Alicia Keys and John Legend to brighten my evening and a good old friend called "telly", sometimes I don't now what I would have done without that fellow. Thank you, John Logie Baird, for bringing him to the world.





Kommentarer
Mamma säger:

Ja, fet tumme upp för det. Synd att du missade Fotografiska, ta hand om dig och magen. Puss älskling.

2011-01-13 @ 21:41:29

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0