Drift astray

Photos 2011-01-08 22:28:11



VILKEN FIN kväll det blev på Urban Deli. Åt godaste fisk- och skaldjurgrytan, umgicks med min gamla musiklärare och mammas väninna som numer går under epitet "ligget" (som kortfattat kommer från en stå-upp-kväll). Pappa, och mamma såklart, var där också. Åkte sedan hem "sitt-dansande" till "Mikrofonkåt" som pumpades ur högtalarna och spenderade resten av kvällen framför Mad Men i soffan.

Imorgon har jag, förresten, lurat med Stina på ett mördarpass på gymmet. Superkul! Men nu ska jag sova.

Nattpussen.

ps. jag tycker förövrigt så himla mycket om den första bilden jag knäppte i kväll. Det ser nästan ut som glitter, eller stjärnor, fast det är vattendroppar från regnet.



What a lovely evening I had on Urban Deli tonight. Ate a wonderful seafood casserole in company of mom, dad, my former music teacher, I had not seen in ages, and our neighbour.

By the way, I have tricked Stina into going to the gym with me tomorrow. We are going to strain ourself til maximum! I promise.

Anyway, I should go to bed now.

Sleep tight.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0