...

Moi 2011-01-01 20:07:26
JAG HAR haft en sådan värdelös dag i dag. Den blev inte alls som jag hade tänkt mig och jag har varit arg, irriterad och ledsen större delen av dagen och det känns ju kul såhär första dagen på det nya året.

Men, kan nog trösta mig med att morgondagen borde bli mycket bättre än i dag. Efter en god natts sömn och ett förmiddagsgympass borde allt kännas bättre, sen är det ju min födelsedag också. Det är helt enkelt dags att påbörja mitt tjugonde år som lilla jag. Egentligen får jag lite ångest över det hela (det är ju mitt sista år som tonåring som jag inträder!) men födelsedagar brukar vara ganska så trevliga så det kan nog bli fint ändå, eller jag hoppas det i alla fall.



Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0