Flanell, axelvaddar, snöboots

Outfits 2011-01-28 17:49:58




DAGENS fick bestå de senaste tillskotten i garderoben från Weekdays tokrea, linne från Lindex (!) och fettigt hår som fick glida upp i en slarvig ballerinaknut. Läpparna fick smyckas med mitt älskade röda YSL som har blivit något av ett måste - det är som underkläder, något som känns alldeles helt fel att gå utan.

Har skickat in och betalat min ansökan till London Contemporary Dance School i dag och avverkat en psykologilektion. En ganska så slapp dag med andra ord. Nu ska jag kliva i danskläderna och sedan promenera iväg till Kühlers där gruppen tränar ikväll. Vi ska ha lite stång (balett alltså) och repa det moderna stycket inför någon uppvisning som vi tydligen ska ha (sjukt uppdaterad, jag vet!). Det kommer bli skoj. Efteråt blir det middag med far min innan jag kryper till kojs. Imorgon är det massa viktigt som måste göras så det blir en tidig morgon.

Ha en fin kväll!

Puss


Wearing shirt-jacket-like sweather from Weekday, pants from Cheap Monday, t-shirt from Lindex, boots from Timberland and red YSL-lipstick

I am soon leaving home for tonight's dance training and afterwards I am having dinner with my dad. An calm and early evening since I have a lot of important things tomorrow that I need to get done.

I wish you a nice night though!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0