God morgon

Moi 2011-01-30 08:01:25
JAPP, nu är det minsann dags att bege sig till jobbet. I dag blir det en extra tidig morgon eftersom jag har ungefär ett ton brev plus närvarolistor som måste skrivas ut, sedan ska jag också blåsa upp typ en miljon ballonger (okej, 40 i alla fall) och helst ha kollat så att all musik fungerar innan klockan 10. S T R E S S.

Men, det ordnar sig nog. I dag ska jag ha första lektionerna med mina nya små pluttisgrupper (2-3 åringar) och det är lite nervöst - varför? Jo, för att varje barn har med sig en förälder (prestationsångest med stort P!). Andas. Nej, men det kommer nog gå bra. Det är tur att jag har Stina där i alla fall, så har jag någon att dela min ångest med hehe.

Vi hörs senare.

PUSSEN

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0