Middag på söder

Moi 2011-01-05 16:54:27
NU SKA jag ta en dusch och göra iordning mig för sedan ska jag iväg och träffa fina Katja. Vi ska käka middag på en indisk restaurang i Hornstull, supermysigt.

Jag vill också berömma mig själv lite också. I dag har jag rensat min garderob och fyllt en hel svart sopsäck med kläder som ska bort, tummen upp på det! Sedan drog jag till gymmet (kom hem precis) och där körde jag 20 min på crosstrainern och sprang sedan 5 km på löpbandet. Duktigt! Om inte jag får träningsvärk i rumpen imorgon vore det bra konstigt eftersom jag redan var trött i både benen och rumpan sedan gårdagens träning.


Ett av de gulligaste paren jag vet, Peter och Katja.



Kommentarer
Linnea säger:

åh du ska väl inte slänga några fina kläder? Jag gillar ju 2ndhand och så... hehehi. Skänk till mig?

2011-01-05 @ 17:48:04
URL: http://linneakristel.blogspot.com
Nea säger:

Tro mig söta, det är inget som du vill ha. Bara massa skit som jag bara har sparat utifall att, det mesta har jag dessutom vuxit ur så det lär vara för stort för dig iaf.

2011-01-05 @ 21:30:10
URL: http://artsthlm.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0