SFW

Inspiration 2011-01-14 19:56:29

Lanvin s/s 11

ALLT FOKUS som har varit kring ELLE-galan de senaste dagarna får mig att längta så till Stockholm Fashion Week (att pappa dessutom är där just nu gör ju inte saken bättre). Förhoppningsvis kommer jag kunna gå med min bättre halva (jag hoppashoppashoppas), men det är inte säkert, verkligen inte säkert och chansen är inte jättestor heller, men som sagt, jag slutar aldrig hoppas. Februariveckan kommer med all sannolikhet toppa augustiveckan, jag menar inte att visningarna under augustiveckan var dåliga, jag lovar er, de var otroligt bra, utan det har och göra med att jag föredrar höst- och vintermodet före vår och sommar. Jag måste dock tillägga att vårkollektionerna för i år är otroligt, otroligt bra. Jag blev till och med saligt förälskad i många av plaggen, framför allt i Hermès, Lanvins, Celines och Chloés men fortfarande så tycker jag att höstkollektionerna är aningens vassare (kan bero på att jag är besatt av svart och läder).


I long so badly for Stockholm Fashion Week. I count the days, really.




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0