The black swan

Dance 2011-01-05 21:46:50
DEN 4:E mars är det dags för premiär för en ny dansfilm (det har kommit så mycket dansfilmer senaste tiden att jag blir alldeles lycklig) och den här gången handlar det om en ballerina i New York city ballet. Vackra Natalie Portman spelar huvudrollen och efter att ha sett trailern är jag helt övertygad om att hon kommer göra den jättebra. Samtidigt måste jag säga att jag tycker det är lite häftigt att det har lyckats skapa en thriller med just dans som huvudtema. Mm, ska bli riktigt spännande faktiskt.

Här är trailern för er som är intresserade. (Update: Tankspridda jag glömde att länka trailern, förlåt).





Bara bilderna gör mig alldeles ivrig till premiären.



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0