Forrester

Outfits 2011-03-14 07:24:21




SÅ HÄR gick jag klädd för några dagar sedan för att välkomna våren. Det kändes rätt. Kjolen är min senaste förälskelse. Plisserat tror jag stenhårt på nu i vår. Jag tror jag förövrigt har lyckats bestämma mig för hur min studentklänning ska se ut, mamma kom ju med den strålande idén att låta sy upp den i stället för att ränna runt och leta efter en. Very good, very good!

Nu ska jag bege mig till skolan och skrämma alla små 95or som är där för audition, nej då, så elak är jag inte. Jag ska bara stjäla en balettstång och sedan placera mig i råttan (läs: lilla danssalen) för lite stångträning och stretch.

Vi hörs senare.

PUSS



This is what I wore a couple of days ago to cherish the spring wheather. Felt right. The skirt is my latest crush and I am a hardcore promoter for crinkled items this spring. I, morever, believe I have decided the look on my graduation dress!

Talk to you guys later!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0